13 Ocak 2011 Perşembe

birileri var ayna gibi

bir kadın var çok hoş buluyorum. internet'ten konuşuyoruz "naber" diyorum, "iyidir, senden naber" diyor ben de "iyi, nolsun" dedikten sonra konuşmuyoruz. hep böyle. başka biri var "naber" diyor ve aynı iki satırlık konuşmayı diğer taraftan sürdürüyorum bitiyor.

biri var hemen ilk gün her şeyimi vermiştim ona, daha fazlasını, devamını istedim ama vermedi. biri var pek ilgilendiğim biri değil sanırım bütün gezegenler bir hizaya gelmişti, onun etkisiyle bir şeyler yaşadık bitti, devamını istiyor ama ben hiç istemiyorum, o yüzden eskisinden bile uzak davranıyorum.

başka bir kadın var böyle aşık gibi konuşuyor, benle çok ilgileniyor, hoşuma gidiyor. çok kişiyle konuşamadığım şeyleri konuşabiliyorum onla, kafa dengi, iyi de biri ama aramızda arkadaşlıktan ileri bir şeyler olacağını düşünmüyorum. bambaşka biri var, aşık gibiyim ona; çok ilgileniyorum, iyi biriyim belki ama ona karşı çok daha iyiyim ve aramızda arkadaşlıktan daha ileri şeyler olsun istiyorum ama bir türlü olmuyor.

anladınız siz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder