16 Kasım 2010 Salı

samueli buraya bekliyorum

"denedin yenildin. boş ver. yine dene, yine yenil, daha iyi yenil" samuel beckett

ortaya lafı atmış. sorsak "kime dedin. ha? bana mı dedin?" diye "yok abicim ben lafımı ortaya söyledim" der, üstüne "yarası olan gocunsun" falan der bu herif. ya birde insanlar seviyor ya, ne güzel laf olduğunu falan söylüyorlar. "ben bu dünyaya yenilmeye mi geldim lan" yenilmenin neresi güzel. o zaman "deneme, yenilme, hiç deneme, hiç yenilme; yenilmez ol, namağlup ol, şampiyon ol" desek bence daha tutarlı. daha saçma sözlerde vardır elbet. biraz sinirli olduğumdan şuan aklıma gelmiyor ama kesin vardır. aklıma gelince eklerim.

up uzun bir şeyler yazmaya hazırlanmıştım ama bayrammış bugün. bi iki mesaj gelince farkına vardım. ondan hayata umutla bakmanın, küslerle barışmanın vaktidir. danalara sahip çıkılmalı. son cümle cbabdullahgul tiviti gibi oldu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder